Het avontuur is voorbij! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Linda Vreeling - WaarBenJij.nu Het avontuur is voorbij! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Linda Vreeling - WaarBenJij.nu

Het avontuur is voorbij!

Door: lindavreeling

Blijf op de hoogte en volg Linda

13 Oktober 2011 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Lieve allemaal,

Hier mijn laatste verslag over mijn belevingen in Zuid-Afrika.
Dinsdag zijn we naar Hermanus gereden en hebben we walvissen gespot. We waren nog geen twee minuten bij zee, toen we de eerste al zagen. Ze waren erg dichtbij en was super gaaf om te zien. Helaas zagen we alleen maar de rug of de vinnen, maar het is super leuk om ze zo dicht bij de kust te zien zwemmen.
’s Avonds hebben we sushi gegeten en ja, met stokjes. Was overheerlijk!. De backpacker was ook prima, hadden weer een ‘privékamer’.
Woensdagochtend zijn we op tijd vertrokken om richting Kaapstad te rijden, het was ongeveer nog anderhalf uur rijden. Daar aangekomen hebben we even onze spullen gedropt bij de backpacker en meteen door gereden naar de Tafelberg. Wat een super mooi uitzicht! Vervolgens zijn we bij Kaap de Goede Hoop geweest, erg leuk.
Vandaag, onze laatste dag, hebben we de ‘city tour’ gedaan. Met een mooie rode Engelse bus zijn we door Kaapstad gereden en kon je op verschillende plekken uitstappen. Het was een Hop-on Hop off bus. We kregen er oordopjes bij die je kon inpluggen waardoor je informatie over de stad kreeg. Erg grappig en leuk en zo zie je toch nog een heleboel van de stad in een korte tijd. Vanmiddag zijn we naar Robbeneiland geweest, bijzonder en interessant.
Vanavond zijn we als afsluiting (voor de zoveelste keer, maar nu dan ook echt de laatste keer) uit eten geweest met z’n allen bij een echt Zuid-Afrikaans restaurant. Uiteraard weer erg lekker en gezellig.

Nu zit er dan echt op. Het avontuur is voorbij! Morgenvroeg om 8.45 uur vliegen we van Kaapstad naar Johannesburg waar we om 21.45 uur weer op het vliegtuig stappen om via Egypte om 15.00 uur op Schiphol te landen. Het wordt een lange reis, maar het komt helemaal goed. Ik heb hier in Zuid-Afrika echt een top tijd gehad en een heleboel mooie, leuke en gave dingen gezien en gedaan. Deze tijd in Zuid-Afrika zal ik nooit meer vergeten!

Ik zie jullie in Nederland!

Veel liefs,
Lin

• 14 Oktober 2011 - 05:07

Vera:

Goede reis Linnie!

• 14 Oktober 2011 - 08:51

Oma:

wij wensen jullie een hele goeie reis en tot morgen

• 14 Oktober 2011 - 20:16

Fam. N. Visser: