Welkom Nederland! - Reisverslag uit Twello, Nederland van Linda Vreeling - WaarBenJij.nu Welkom Nederland! - Reisverslag uit Twello, Nederland van Linda Vreeling - WaarBenJij.nu

Welkom Nederland!

Door: lindavreeling

Blijf op de hoogte en volg Linda

16 Oktober 2011 | Nederland, Twello

Lieve allemaal,

Daar ben ik dan weer; terug in Nederland.
Na een goede en lange reis stonden papa, mama, Sabine, Niels, Erik en Simone mij al op te wachten op Schiphol. Helemaal leuk om iedereen weer te zien. Na afscheid te hebben genomen van de andere meiden zijn we naar huis gereden waar mijn oma’s en tante mij al op stonden te wachten. Ook hing er een bord met ‘Linda, Welkom Thuis’, super leuk. Uiteraard iedereen gedag gezegd en even lekker gekletst, totdat ik onder de douche gestuurd werd. Want wat bleek, er was een surprise-party georganiseerd. Er zijn zoveel aanwijzingen geweest en ik heb echt helemaal niets door gehad. Echt, ik snap nog steeds niet hoe ik het niet door heb kunnen hebben, haha. Natuurlijk wel hartstikke leuk en onverwachts.
Daarom wil ik iedereen bedanken die op mijn surprise-party is geweest. Ik vond het echt super gezellig en leuk om iedereen weer te zien.
Nu gaat het gewone leven weer beginnen en moet ik weer aan de slag. Vervelend genoeg hoef ik maar één dag in de week naar school!

Trouwens, ik moet jullie denk ik ook nog wat vertellen. Dat nieuwe vriendje van mij.....dat is natuurlijk helemaal niet waar. Hadden jullie dat nou echt gedacht, haha? Het was gewoon één grote uit de hand gelopen grap, haha!

Dit was dan echt het allerlaatste verslag.
Bedankt allemaal voor het lezen van mijn blog en de reacties. Heb ze altijd met veel plezier geschreven en de reacties gelezen.
Het was een TOP AVONTUUR!!!

Dikke kus en veel liefs,
Linda

P.S. De laatste foto’s staan op mijn site. Er zijn twee nieuwe mapjes met foto’s; ‘laatste weken’ en ‘Kaapstad’.
http://nl.fotoalbum.eu/lindavreeling/a649989, http://nl.fotoalbum.eu/lindavreeling/a650926

  • 17 Oktober 2011 - 11:48

    Erna T.:

    Hoi Linda, welkom terug in ons kikkerlandje! We hebben gehoord dat je feestje heel leuk was. Wij konden er helaas niet bij zijn, maar komen nog wel een keer langs.
    Fijn dat je het zo goed hebt gehad en dat het allemaal zo goed verlopen is!
    Tot gauw en heel veel succes met opnieuw wennen in Nederland :-)
    Groetjes René en Erna, Wouter+Kay Leigh, lieke en Floor.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Twello

Zuid-Afrika, Pretoria

Stage lopen in Zuid-Afrika

Recente Reisverslagen:

16 Oktober 2011

Welkom Nederland!

13 Oktober 2011

Het avontuur is voorbij!

12 Oktober 2011

Foto's!

10 Oktober 2011

Laatste week is aangebroken!

06 Oktober 2011

Vakantie!
Linda

Actief sinds 10 Juni 2011
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 23141

Voorgaande reizen:

07 Juli 2014 - 28 Juli 2014

Indonesië

11 Juli 2013 - 31 Juli 2013

Vietnam

01 Oktober 2012 - 24 Oktober 2012

Singapore, Maleisië en Thailand

03 Juli 2011 - 15 Oktober 2011

Zuid-Afrika, Pretoria

Landen bezocht: