Laatste week is aangebroken! - Reisverslag uit Mossel Bay, Zuid-Afrika van Linda Vreeling - WaarBenJij.nu Laatste week is aangebroken! - Reisverslag uit Mossel Bay, Zuid-Afrika van Linda Vreeling - WaarBenJij.nu

Laatste week is aangebroken!

Door: lindavreeling

Blijf op de hoogte en volg Linda

10 Oktober 2011 | Zuid-Afrika, Mossel Bay

Lieve allemaal,

De laatste week is dan nu echt aangebroken.
Vrijdag was de bedoeling om naar East-London, maar hebben uiteindelijk besloten om naar Chintsa te gaan. Dit ligt iets voor East-London. Hier was het echt super mooi en de backpacker was top. Hier hebben we lekker gratis wijn gedronken, gevolleybald, aan het strand gelegen en een booze cruise gemaakt. Helaas viel deze letterlijk en figuurlijk in het water, aangezien de motor van de boot kapot ging, haha. Omdat we nog midden op de rivier waren moesten er een aantal het water in en zijn we ergens uitgestapt en verder terug gelopen. Tsja, dit is dus typisch Zuid-Afrika. Maar de wijn was dan wel weer gratis, alhoewel die dan weer niet te pruimen was, haha.
Na twee nachten in deze backpacker zijn we naar Port Elizabeth gereden om Michelle en Annelie te ontmoeten. ’s Avonds zijn we gezellig met zijn allen uiteten geweest. We hadden een eigen tweepersoonskamer met twee tweepersoonsbedden en voor het eerst een eigen badkamer. Heerlijk!
Vandaag zijn we vanuit Port Elizabeth naar Bloukrans gereden waar ik heb gebungee jumpt van ’s werelds hoogste brug (216 m) . Ik heb lang getwijfeld of ik zou gaan of niet, maar uiteindelijk was het echt super gaaf, vet, tof en geweldig!
Daarna zijn we met een paar tussenstops om nog het een en ander te bekijken door gereden naar Mosselbay waar we vannacht zullen verblijven. De backpacker is echt super mooi (heeft 3 sterren) en we zijn hier ongeveer de enige. Dat betekent dat we hier zo ongeveer een heel huis voor ons alleen hebben, haha. Ideaal.

Morgen rijden we naar Hermanus en hopen we walvissen en dolfijnen te gaan spotten. Dinsdag aan het eind van de dag of woensdagochtend rijden we naar Kaapstad om daar nog 2 dagen te blijven. Van daaruit gaat vrijdag ons vliegtuig naar Johannusburg en vliegen we vrijdagavond terug naar huis.

Nu ga ik gauw genieten van de rest van de avond en van mijn heerlijke, allerlekkerste rose, haha!

Dikke kus en veel liefs,
Linda

P.S. Er staan nieuwe foto’s op mijn facebook.

• 10 Oktober 2011 - 21:59

Renske:

hey lin!

vet gaaf dat je hebt gesprongen zeg! adrenaline kick zeker of niet?

geniet er nog lekker van (samen met je overheerlijke wijntje;)).
    en alvast een hele goeie terug reis (neem je wel de zon voor ons mee? hier is het echt vies herfst weer!)

dikke kus van mij

• 11 Oktober 2011 - 07:52

Simone:

Hee Linnie,

Echt super vet van dat bungeejumpen, zou ik ook wel willen doen maarja helaas:( Misschien kunnen we ooit nog eens terug, dan doe jij het voor de 2e keer en ik voor het eerst:P haha.
    Nou meid, geniet nog lekker van de laatste paar dagen daar en tot snel!!! :D En geniet nog maar even lekker van de warme temperatuur daar, hier wordt het aankomende nachten nog maar 3 a 4 graden... Dus hou maar een warm vest bij de hand als je terug komt;)
    Owja en sorry dat ik nog niet heb gereageerd op je mail, we spreken gewoon snel af als je weer thuis bent oke?? Dan kletsen we dan weer lekker verder!!
    Alvast een hele goede reis terug!

Een dikke kus en veel liefs

• 11 Oktober 2011 - 07:58

Veer:

Hey Lin echt super gaaf joh! Als je terugbent moeten we gauw bijkletsen met z'n allen!

• 12 Oktober 2011 - 19:27

Anja En Fam:

Linda wat ben jij stoer zeg!!!Zou het nooit van me leven durven. Je hebt deze 3 maanden wel zo'n beetje van alles meegemaakt zeg. Geniet nog maar even,

groetjes Anja